X Factor 2014: 2.díl (16.3.2014) – Jakou měl sledovanost?

X factor 2014 2.díl 16.3.2014 - online sledovanost

Foto: Redakce

Včera probíhal na televizi Prima a televizi JOJ druhý díl pěvecké show X Factor, v němž jsme viděli další soutěžící bojující o pohádkovou výhru 200 000 Eur.

Viděli jsme skoro třicet pěveckých čísel, ze kterých postoupilo do dalšího kola pouze 14. Přehled všech soutěžících můžete najít v našem souhrnném článku zde.

Společně s odvysíláním druhé epizody se diváci a hlavně fanoušci ptají, jak si tento 2.díl show X Factor 2014 vedl v televizní sledovanosti?

Dnes dopoledne server Mediaguru.cz opět zveřejněn přesná čísla sledovanosti jednotlivých televizních kanálů, tedy včetně stanice TV Prima a TV JOJ.

Ve středu byl rovněž odvysílán druhý díl konkurenční show Hlas ČeskoSlovenska na Nově a Markíze. S dnešním výsledkem 2.dílu X Factoru tak můžeme jednotlivé sledovanosti porovnat.
 

x factor 2014 2.díl online 16.3.2014 sledovanost

Sledovanost 2.dílu

V ČR si včera včerejší díl pustilo 476 000 diváků s cílovým publikem 14%, což je o padesát tisíc diváků více než díl první. Konkurenční show Hlas ČeskoSlovenska 2014 měla u svého druhého dílu na Nově skoro 900 000 sledovanost, takže opět dvojnásobek.

Na Slovensku se Faktoru X vedlo o mnoho lépe. Zatímco první díl vidělo pouze 23,2% mladších diváků a byl řazen jako jeden z nejslabších úvodních dílů talentových show za poslední roky, ten druhý již sledovalo 30,1%, což jsou již podobná čísla, jako měla TV JOJ u svých úspěšných projektů jako je ČSMT a další.