X Factor na Slovensku porazil konkurenční Hlas ČeskoSlovenska

x factor 2014 online na slovensku xfaktor

Foto: Redakce

Včera jsme vám přinesli čísla sledovanosti 2.dílu show X Factor.

Nyní včerejší článek ještě o něco upřesňujeme. Jedná se o Slovensko, ve kterém soutěž X Factor na Jojce porazila konkurenční show Hlas ČeskoSlovenska na TV Markíza.

Zatímco se 1.díl X Factoru na Slovensku nepovedl (byl to jeden z nejhorších startů talentových show v rámci sledovanosti TV JOJ), druhý díl již vykázal převratné výsledky.

Stačilo pouze týden a show se stala jedničkou na slovenském trhu.

Zatímco první epizodu X Factoru na Slovensku sledovalo 326 000 diváků v cílové skupině 12 až 54 let. Druhá epizoda zaznamenala nárůst o obrovských 111 000 „mladších“ diváků více, tedy 437 000 diváků v této cílové skupině (share 31,4%).

Pokud bychom diváky nerozlišovali na „mladé“ a „starší“, tak celkově vidělo 2.díl X Factoru 620 000 diváků, o 145 000 více než první díl (share 27,4%).

2.díl show X Factor 2014 tak na TV JOJ porazil 2.díl konkurenční show Hlas ČeskoSlovenska, který běžel na TV Markíza ve středu. 2.díl Hlasu vidělo 373 000 diváků (30,7%) v mladé cílové skupině 12 až 54 let, tedy o 64 000 diváků méně než 2.díl Faktoru X.

Pokud bychom opět nedělili diváky na „mladé a starší“ tak celkově 2.díl Hlasu vidělo 540 000 diváků (share 25,7%), o 80 000 diváků méně než X Factor 2014.

TV JOJ tedy srovnala skóre s Markízou na 1:1. Uvidíme, kdo vyhraje v pořadí 3.díle.

V Česku podobná situace není, Hlas na Nově zatím porazil X Factor na Primě v obou dílech, a to vždy dvojnásobně.